Arranquem el 2024 amb una anàlisi  geopolítica d’aquest món convuls

Ens veiem el dimecres 24 de gener a les 19h al carrer Marina 131

Ens veiem el dimecres 24 de gener a les 19h a c/. Marina 131

Aquest 2024 s’ha anomenat com a any “superelectoral“, ja que 76 països que representen el 50% de la població mundial celebren eleccions. 2024 serà també un any en què es veurà la qualitat de la democràcia al món, i del que en podem sortir amb una regressió pronunciada. Aquest escenari es produeix en paral·lel a l’increment de la conflictivitat global: Ucraïna, Alt Karabag, Gaza, el mar de la Xina són els més escoltats, però s’està vivint una conflictivitat creixent a Orient Mitjà i l’Àfrica. Tot això en un món cada cop més convuls i on les successives crisis climàtiques, socials, econòmiques i polítiques no deixen d’encavalcar-se.

Amb aquest context arranquem aquest nou any amb un debat que posarà totes aquestes qüestions sobre la taula i que analitzarem de la mà de quatre experts:

Oriol Costa, doctor en Relacions Internacionals i professor a l’IBEI i la UAB.

Viviane Ogou, analista de Relacions Internacionals i presidenta de Puerta de África.

Javier Borràsanalista especialitzat en la Xina i ex corresponsal a Pequín

Jess GonzálezDiputada al Parlament i Regidora de Barcelona en Comú.

Moderat per Elena Tarifaperiodista

Us convidem a assistir a aquest acte, el 24 de gener a les 19h al carrer Marina 131. Un conversa molt oportuna sobre els actuals reptes geopolítics, amb mirades i escenaris que ens puguin ajudar en la reflexió de cara a les Eleccions Europees que se celebren a principis de juny. Sobretot amb la mirada posada cap a què podem fer per crear un futur amb menys guerres i més democràtic.

Ens veiem allà!

No cal inscripció prèvia

Hi haurà espai de barra i pica-pica després per seguir la conversa