Els Rics No Paguen IRPF

El llibre de Los Ricos no pagan IRPF de Carlos Cruzado i Jose Maria Mollinedo de l’editorial Capitán Swing és un llibre que ofereix una mirada crítica del dèficit de justícia fiscal i la demonització dels tributs que s’uneixen al canvi global que defensa disminuir la desigualtat amb impostos.

Un llibre que creiem molt oportú presentar des de la Fundació i juntament amb l’editorial. Per poder crear una interessant anàlisi de l’evolució dels impostos a Espanya, des de la instauració de la democràcia fins avui, explicada a través de les principals fites que n’han marcat el desenvolupament, tant des del punt de vista de les reformes aprovades com de la seva aplicació, que aborda també els escàndols que han posat en risc el principi de generalitat establert per la nostra Constitució, i que se sintetitza al popular eslògan d’«Hisenda som tots».

Us convidem aquest dijous 23 de maig a les 19h a la llibreria Fahrenheit a la presentació del llibre juntament amb un dels seus autors i tècnic d’hisenda Carlos Cruzado, la jurista i assessora del Parlament de Catalunya Alicia Ramos i el coordinador de la Fundació Sentit Comú Mario Ríos.