En temps de canvis sistèmics, resulta clau i urgent repensar “l’estat del benestar”

Presentació de La Pública 2.

El proper dimarts 18 de juliol a les 18:30 a la seu de la cooperativa de la Idra (c/ Balmes 13) tindrà lloc l’acte de presentació del tercer número de La Pública: Present i futurs de l’estat de benestar, la revista editada per la Fundació.

L’acte de presentació comptarà amb el president Joan Subirats, la professora de ciència política a l’UAB i investigadora especialitzada en polítiques públiques Marga León, el doctor en Sociologia i investigador al Centre d’Estudis sobre Dictadures i Democràcies i membre de la revista Sin Permiso Julio Martínez-Cava, i editor de la revista Rubén Martínez, que tindran un diàleg al voltant de del diagnòstic de la situació actual de l’estat del benestar i planificar la transició i consensuar quin model volem.

Aquest nou número de la Pública compta amb la participació d’expertes d’alt nivell com Santiago Alba Rico, Mireia Calafell, Eudald Espluga, Paolo Gerbaudo, Elise Klein, Margarita León, Julio Martínez-Cava, Andreu Missé, Jonathan Millán, José Antonio Noguera, Gemma Pinyol-Jiménez, Mª Eugenia Rodríguez Palop, Eva Vilaseca.

La revista, editada per la Idra, estarà a les llibreries a partir del 8 de maig. Aquí teniu el buscador per trobar la revista a la vostra llibreria més propera. A continuació us deixem la portada del nou número i el llistat d’autores que hi participen. 1Doctor en Sociologia i investigador al Centre d’Estudis sobre Dictadures i Democràcies. Membre de la revista Sin Permiso