Proper acte: Europa en un món convuls

Els reptes de la UE davant del desordre mundial

El proper dia 20 de febrer a les 18:30 a l’Espai Assemblea de CCOO, la Fundació Sentit Comú celebrarà un debat sobre el futur d’Europa. Tenint en compte que farà un any de la invasió russa sobre Ucraïna, des de la Fundació volem aprofitar per aprofundir en l’impacte que les derivades d’aquest conflicte bèl·lic han tingut sobre el projecte europeu. Sota el títol Europa en un món convuls, volem analitzar quin paper pot jugar la UE en un món cada cop més desordenat i multipolar i els efectes polítics, els canvis i les transformacions que la guerra pot crear en el model europeu existent fins ara.

Per dur a terme aquest debat, comptarem amb persones expertes com son Ruth Ferrero, professora de relacions internacionals de la UCM i analista en mitjans de comunicació, Jorge Tamames, analista al Real Instituto Elcano i col·laborador a Público, Elisenda Comadran, analista de seguretat de l’ICIP, i Carme Colomina, analista del CIDOB. La moderació i conducció de l’acte la realitzarà el coordinador de la Fundació Mario Ríos