L’educació a debat. Una reflexió sobre l’educació a Catalunya.

Reflexió sobre l'educació a Catalunya

El proper dimarts 26 de setembre a les 18:30 a l’ Espai Assemblea de CCOO (c/Via Laietana, 16) tindrà lloc l’acte L’educació a debat.

El mes de setembre és el retorn a les aules i ara mateix l’educació està en el punt de mira a Catalunya. En aquest marc definit per la pròpia complexitat del tema i la confusió entorn a l’educació i les educacions organitzem un debat amb diversos actors per tal de(re)pensar el sentit de l’educació avui i la funció social de l’educació obligatòria.

Us convidem a formar part d’aquesta conversa. Al debat hi participaran Jordi Collet, doctor en Sociologia; Sara Moreno, presidenta de la Fundació; Sergi Bertran, docent i representant de Clam Educatiu; Marta Comas, educadora i doctora en sociologia de l’educació i Albert Quintana, docent i expert en educació comunitària.