Projectes

La Futura Channel

És un canal de comunicació transmèdia per a la transformació social. Neix amb l’objectiu de tenir un paper actiu en la creació d’un ecosistema emergent, alternatiu i crític de continguts. Situant-se més enllà de la toxicitat i el soroll de les xarxes socials i mitjans actuals. La Futura és senyal enfront del soroll. Un espai per a donar la batalla cultural.
En un món envoltat de projectes individualistes, La Futura aposta per la capacitat de la comunitat per a crear continguts i narrar la realitat des d’altres punts de vista, reunint un grup d’activistes de la comunicació, comunicadors i comunicadores socials de diferents àmbits per a crear un projecte col·lectiu.

La Pública

És una revista que vol generar un espai des d’on pensar la innovació en les pràctiques polítiques, així com el desenvolupament de polítiques públiques, especialment de tot allò que té relació amb el feminisme, l’ecologisme, la radicalitat democràtica i l’avenç social. Es tracta d’un projecte orientat a promoure la reflexió i el debat per afavorir la transició cap a una societat més igualitària i respectuosa dels drets humans en l’àmbit social, econòmic, cultural i polític.
Amb ¨La Pública”, ​​La Fundació Sentit Comú vol donar visibilitat a les expressions artístiques i culturals amb voluntat transformadora i la seva articulació amb la ciutadania i els espais d’acció política com a pilar de la justícia social.

Fearless Cities

És una xarxa integrada per persones activistes i organitzacions municipalistes que treballen per radicalitzar la democràcia, feminitzar la política i impulsar la transició cap a una economia preocupada pel treball de cura i el medi ambient.
Des del seus inicis al juny de 2017 a Barcelona, Fearless Cities compta amb una representativa participació d’organitzacions municipals de tots els continents. Des de diverses plataformes municipalistes locals, Fearless Cities ha organitzat esdeveniments regionals a Brussel·les, Valparaíso, Nova York, Varsòvia, Belgrad i Nàpols entre d’altres, de manera descentralitzada.

Formació i recerca

La Fundació Sentit Comú impulsa la formació i la generació de coneixement amb l’objectiu de facilitar el debat i la reflexió pausada entorn dels reptes que tenim com a societat. Per això, fomenta la recerca teòrica i empírica, així com la divulgació i transferència de coneixement. L’elaboració d’estudis, avaluacions i diagnosis conjuntament a l’organització de cursos, conferències i jornades són algunes de les activitats que es promouen.