Proper acte: La política del comú

Presentació de La Pública 2.

El proper dimarts 2 de maig a les 18:30 a la Sala KM14 de la Nau Bostik (c/Ferran 1-11) tindrà lloc l’acte de presentació del segon número de La Pública: La política del comú, la revista editada per la Fundació.

L’acte de presentació comptarà amb la presidenta Sara Moreno, la investigadora sobre municipalisme Ana Méndez de Andés , el sociòleg de la Universitat de Girona Bru Laín, la cap de gabinet de la regidoria de Salut, Cures i Envelliment Carolina Recio i l’investigador de polítiques urbanes i editor de la revista Rubén Martínez, que tindran un diàleg al voltant de com articular els béns comuns com alternativa a una societat mercantilitzada con l’actual. L’entrada a la presentació és lliure.

Aquest nou número de la Pública compta amb la participació d’expertes d’alt nivell com Silvia Federici, David Harvey, Verónica Gago, César Rendueles, Guy Standing, Ana Méndez o Guillermo Zapata. El tema central de la revista son els béns comuns i com articular-los en un món travessat de múltiples crisis.

La revista, editada per La Hidra, estarà a les llibreries a partir del 8 de maig. Aquí teniu el buscador per trobar la revista a la vostra llibreria més propera. A continuació us deixem la portada del nou número i el llistat d’autores que hi participen. 1