Homenatge a Salvador Allende en el 50è aniversari del cop d’Estat a Xile.

Presentació del llibre Salvador Allende. Biografía política, semblanza humana de Mario Amorós.

El proper dimarts dilluns 18 de setembre a les 19h la Llibreria Alibri (c/Balmes, 26), tindrà lloc l’acte de presentació de la biografia Salvador Allende. Biografia política, semblanza humana organitzat per la Fundació Sentit Comú en col·laboració amb Capitan Swing i la Llibreria Alibri.

En motiu del 50è aniversari de la mort de Salvador Allende i el Cop d’Estat a Xile us convidem a la presentació del llibre Salvador Allende, Biografia política, semblança humana de l’autor i historiador, Mario Amorós. Un llibre que està tenint molt bona recepció en la seves presentacions per ciutats de Llatinoamèrica i Espanya.

Acompanyeu-nos en aquesta presentació i conversa on també hi participaran en Gerardo Pisarello, Diputat en el Congrés i doctor en Dret Constitucional, i Jessica González, Diputada al Parlament de Catalunya i politòloga amb la moderació de la Presidenta de la Fundació, Sara Moreno per tal d’aprofundir en la figura d’Allende i el seu context i retre un homenatge a una figura cabdal de la història de Llatinoamèrica.