Seminari: Els desafiaments de la democràcia davant l’avanç de les extremes dretes

El projecte de Fearless Cities, el rol del Colòmbia en la disputa pel dret a la democràcia i la igualtat a Amèrica Llatina i el Carib al capitalisme tardà del segle XXI, té com a finalitat extreure coneixement teòric i pràctic sobre la situació democràtica i la situació de desigualtat actual des de diferents marcs pràctics comparatius a Amèrica Llatina i Barcelona. Un projecte que pretén aconseguir elaborar un diagnòstic acurat i tenint en compte els matisos incidents de cada localitat que sigui accessible i útil per a un públic generalitzats i per als segments socials interessats en la temàtica.

A través de diferents eines com la publicació en obert d’un informe, l’enregistrament en vídeo d’una jornada de conversa i debat a partir de l’informe, entrevistes als participants i la creació d’un podcast i fitxers de vídeo.

A continuació us convidem a la primer presentació de l’informe:

Divendres 14 de juny | Bogotà

⏰ 10.00 a 13.00 hores

Lloc: Biblioteca Nacional

Cl. 24 #5-60, Bogotà, Colòmbia.

Obertura

Karina Batthyány. Directora Executiva de CLACSO.

Mario Ríos Fernandez. Coordinador Fundació Sentit Comù.

Presentació de l’informe: Debats sobre la democràcia i igualtat. El rol de Colòmbia en la disputa pel dret a la democràcia i a la igualtat a Amèrica Llatina i el Carib en el capitalisme tardà del segle XXI

René Ramírez. Director Càtedra Unesco.

Luciana Cadahia. Filòsofa i curadora del Cicle de Pensar el futur des del sud
Daniel Rojas. Director de la SAE

Comenten
Mario Rios Fernandez. Fundació Sentit Comù.
Marius Domínguez Amorós. Departament de Sociologia, Facultat d’ Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.
Pablo Vommaro. Secretari Acadèmic de CLACSO

Diàleg de tancament
Juan David Correa. Ministre de Cultura.
María José Pizarro. Senadora de la República de Colòmbia
Juan Grabois. Advocat. Dirigent del Partit Pàtria gran.

Organitzen
CLACSO