Un cicle progressista a Amèrica Llatina? Possibilitats i límits del canvi polític a nivell regional i global

Possibilitats i límits del canvi polític a nivell regional i global

La Fundació Sentit Comú organitza el seu primer debat al voltant dels canvis polítics que han tingut lloc a Amèrica Llatina durant aquest any 2022.

El proper 2 de desembre a les 18:30h al Espai Assemblea de CCOO (Via Laietana, 16) tindrà lloc el primer debat organitzat per la Fundació Sentit Comú. Aquest debat se centrarà en analitzar els canvis polítics que s’han donat en el darrer cicle electoral a Amèrica Llatina amb les victòries de Boric, Petro i Lula d’aquest 2022.

L’objectiu és debatre i reflexionar sobre les possibilitats i els límits d’aquests canvis polítics i els seus efectes a nivell regional i global. Volem debatre sobre les causes darrera d’aquestes victòries electorals però també sobre les conseqüències que tindran a Amèrica Llatina i al món en un moment on les diferents crisis socials, econòmiques, climàtiques i bèl·liques s’encavalquen creant una sensació de crisis sistèmica davant de la que hem de trobar solucions i respostes de sentit comú.

L’acte comptarà la participació de Salvador Martí, professor de la UdG i investigador associat al CIDOB; Yanina Welp, doctora en Ciència Política i investigadora al Albert Hirschman Centre of Democracy; i Pablo Stefanoni, historiador i analista política a la Fundació Carolina. La presentació i la moderació correrà a càrrec de la Presidenta de la Fundació Sentit Comú Sara Moreno

L’assistència al debat és lliure fins a completar l’aforament.